TOP kancelář v Praze?

Posted in Podnikání.

Kolik firem se vejde do jednoho kancelářského komplexu? Záleží samozřejmě, o kterém se bavíme. Také se různí prostor, který dané podniky zabírají. Některým stačí půl patro, někdo má celé.

polygon_house

Kde pořídit kvalitní hliníkové vitríny?

Posted in Ostatní.

Hliníkové vitríny jsou součástí mnoha městských mobiliářů a není snadné je sehnat. Českých výrobců, kteří vyrábějí vitríny je po skromnu. Pokud jste ze Zlínského kraje, tak máte štěstí, protože právě zde působí jeden ryze český výrobce těchto produktů. Firma Forplast dodá vitríny i další součásti městského mobiliáře i do jiných krajů než Zlínského. Další výhodou je ta, že Forplast vám dodá vitríny vždy bez placení dopravy. Jen nepočítejte s tím, že dopravce vám vše doručí i do vyšších pater. S tím si budete muset poradit sami, ale to by neměl být problém.

Jak na reklamu ve velkém městě?

Posted in Podnikání.

Pokud vaše firma sídlí ve velkém městě, jako je například Brno, musíte se pořádně ohánět, abyste nezapadli v množství konkurence. Ideální je zvolit nějakou formu reklamy. V Brně se vyplatí investovat do světelné reklamy.

Světelná reklama Brno je velmi efektivní. Upoutá pozornost kolemjdoucích a posílí váš brand. Dejte si záležet na výběru barvy a také na tom, aby reklama zapadala do vašeho korporátního designu. Stejné barvy byste měli používat napříč všemi marketingovými kanály.

Jak označit sídlo firmy?

Posted in Podnikání.

K označení sídla firmy slouží několik metod a prostředků. Který zvolíte záleží na typu stavby a také na tom, zda náležitosti označení sídla firmy nepodléhají právním předpisům, které je nutno dodržet. Záleží na oblasti působnosti firmy. Každá firma by ale měla mít ve svém nejlepším zájmu sídlo označeno, aby byla snadno dohledatelná. Neoznačené sídlo firmy vzbuzuje při nejmenším pochybnosti o důvěryhodnosti a je to komplikace pro doručování pošty i pro obchodní partnery, kteří hledají místo schůzky apod.

Znáte vaše marketingové aktivity a jejich dopad na firmu?

Posted in Podnikání.

Marketingová analýza patří mezi strategické dokumenty, které by měla mít zpracované každá společnost. Nejen, že si při ní uvědomíte, co všechno spadá do marketingové činnosti vaší firmy (a že často někteří netuší, co všechno vlastně marketingově dělají), ale také uvidíte, jakou efektivitu mají konkrétní kroky pro vaši firmu. Marketing totiž zahrnuje například i školení personálu, telefonistů, ale také prostředí pobočky, investice do strategických dokumentů jako je korporátní filozofie, kultura ve firmě apod.

marketingová analyza

Vyplácení exekuce

Posted in Finance.

Jakmile na vás byla uvalena exekuce, není čas ztrácet čas, pokud nechcete ztratit i střechu nad hlavou. Musíte zajistit určitou částku, aby se hypotéka splatila. Pokud máte možnost si půjčit od rodiny, není to sice ideální, ale na druhou stranu pokud máte mezi sebou slušné vztahy, nikdy nenajdete nic jistějšího. Pokud tato možnost však odpadá, budete si muset půjčit na vyplácení exekuce.

vyplácení exekuce

To znamená, že se sice znovu zadlužíte, ale o střechu nad hlavou nepřijdete. Ale společnost, u které si vyplácení exekuce zajistíte, si dobře prověřte. Dejte si na osobní dojem, měli by vám na místě i poradit, jak se do takové situace už nedostat a být schopni vám zodpovědět všechny dotazy.

Jak na drony s kamerou

Posted in Ostatní.

Když chceme točit a fotit z ptačí perspektivy musíme si pořídit dron s kamerou. Nebo bez? Je třeba zvážit více faktorů.  Máme na výběr mezi drony s kamerou a bez kamery. Napadlo mě, že když mám vlastní kvalitní outdoor kameru, že jí snadno manuálně připevním k levné kvadrokoptéře a můžu natáčet. To není ovšem nejlepší cesta. Spíše se na to podívejme opačně.

Citáty na urnové hroby

Posted in Zdraví a životní styl.

Ať už bylo přání zemřelého, aby byl pohřben a nebo zpopelněn, většinou je vždy až na pozůstalých, aby vymysleli, jakým způsobem budou ostatky uloženy. Ve většině případů vítězí hřbitov a klasické či urnové hroby. Co však na takový urnový hrob ale napsat?

urnové hroby

Podprahové vnímání reklamních nápisů

Posted in Ostatní.

Tzv. podprahový signál je specifickým prvkem lidského vnímání. Jsou to všechna textová i vizuálně pestřejší sdělení, která člověk zachytí pouze na velmi krátkou dobu. Díky tomu si je nedokáže v danou chvíli uvědomit a přesouvají se mu rovnou do jeho podvědomí. Na podprahové vnímání mnohdy sází také reklamní nápisy a jejich tvůrci, neboť byla několika průzkumy prokázána jeho efektivita ve vnímání různých typů reklamy.

Lidský mozek má omezenou kapacitu, proto v momentech, kdy je zahlceno vědomí, vstupuje na scénu podvědomí. Skrze něj se dá člověk lépe ovlivnit a častokrát dokonce zmanipulovat. To je také důvod, proč jsou podprahová sdělení v reklamě považována za nekalou a protizákonnou praktiku hned v několika zemích.

Dělení litin

Posted in Průmysl.

Litiny se rozlišují a dělí podle způsobu vyloučení grafitu (uhlíkových krystalů) ze surového železa. Tvar a velikost grafitu je určující pro vlastnosti litin, určuje jejich křehkost a tvrdost. Rozlišit vyloučení grafitu lze pod mikroskopem.
Tvárná litina - Litina s kuličkovým grafitem - mech. vlastnostmi srovnatelná s ocelí
Šedá litina - Litina s lupínkovým grafitem - vysoká schopnost tlumit rázy a chvění, dobré mazné vlastnosti.
Bílá litina - V podstatě odlité surové železo. Uhlík se nevyloučí ve formě grafitu, zůstane vázán na železo ve formě karbidu železa, litina se stává velice tvrdou a křehkou.
Temperovaná litina - Litina s vločkovým grafitem
Díky těmto vlastnostem se dají vyrábět kvalitní litinové elektromotory.