Kde pořídit kvalitní hliníkové vitríny?

Posted in Ostatní.

Hliníkové vitríny jsou součástí mnoha městských mobiliářů a není snadné je sehnat. Českých výrobců, kteří vyrábějí vitríny je po skromnu. Pokud jste ze Zlínského kraje, tak máte štěstí, protože právě zde působí jeden ryze český výrobce těchto produktů. Firma Forplast dodá vitríny i další součásti městského mobiliáře i do jiných krajů než Zlínského. Další výhodou je ta, že Forplast vám dodá vitríny vždy bez placení dopravy. Jen nepočítejte s tím, že dopravce vám vše doručí i do vyšších pater. S tím si budete muset poradit sami, ale to by neměl být problém.

Jak na drony s kamerou

Posted in Ostatní.

Když chceme točit a fotit z ptačí perspektivy musíme si pořídit dron s kamerou. Nebo bez? Je třeba zvážit více faktorů.  Máme na výběr mezi drony s kamerou a bez kamery. Napadlo mě, že když mám vlastní kvalitní outdoor kameru, že jí snadno manuálně připevním k levné kvadrokoptéře a můžu natáčet. To není ovšem nejlepší cesta. Spíše se na to podívejme opačně.

Nejoblíbenější investiční stříbrné mince? Australské koaly

Posted in Ostatní.

investicni stribrne mince

Světově proslulá Perthská mincovna v Austrálii razí tzv. australskou koalu už řadu let. Během nich se obliba této investiční stříbrné mince zvyšovala především díky tomu, že zájem o nákup investičních mincí začalo projevovat stále více laiků, kteří zpravidla chtějí investovat spíše menší částky. A je to právě australská koala, která se dlouhodobě řadí mezi nejlevnější a zároveň dobře obchodovatelné mince.

Mince Kookaburra z australská lunární série se od roku 2007 vydává s motivem oblíbeného medvídka koaly. Ten je vyobrazen na líci každé mince, podoba rubu se každoročně mění. Momentálně na něm můžeme najít královnu Alžbětu II. Tato investiční stříbrná mince je v Austrálii platným platidlem a to s nominální hodnotou 1 australský dolar.

Světelná reklama napříč českými dějinami

Posted in Ostatní.

led svetelna reklama

V dnešní době na ulicích dominuje LED světelná reklama v nejrůznějších provedeních, nebylo tak tomu však vždy.

Výrazným momentem v dějinách české světelné reklamy bylo umístění svítící labutě otáčející se na pražském obchodním domě Bílá labuť ve 30. letech minulého století. V průběhu 40. let pak v pražských ulicích vznikalo kolem 500 světelných reklam ročně, které se po válce staly nástrojem socialismu pro boj s kapitalismem.

V období 60. let ve společnosti dominovala témata jako zdravý životní styl, sport či spoření, což se odrazilo i na podobě světelných reklam. Ty se navíc začaly objevovat i v okolí hlavních dopravních tahů.

Po roce 1989 docházelo k postupnému úpadku neonové reklamy a na scénu vstoupila LED světelná reklama. Odborníci dnes připodobňují již neexistující neonovou reklamu k normalistickým sochám a tedy k jakémusi symbolu socialismu. Z toho důvodu se jich porevoluční společnost chtěla neprodleně zbavit, což urychlilo rozvoj LED světelné reklamy.

Podprahové vnímání reklamních nápisů

Posted in Ostatní.

Tzv. podprahový signál je specifickým prvkem lidského vnímání. Jsou to všechna textová i vizuálně pestřejší sdělení, která člověk zachytí pouze na velmi krátkou dobu. Díky tomu si je nedokáže v danou chvíli uvědomit a přesouvají se mu rovnou do jeho podvědomí. Na podprahové vnímání mnohdy sází také reklamní nápisy a jejich tvůrci, neboť byla několika průzkumy prokázána jeho efektivita ve vnímání různých typů reklamy.

Lidský mozek má omezenou kapacitu, proto v momentech, kdy je zahlceno vědomí, vstupuje na scénu podvědomí. Skrze něj se dá člověk lépe ovlivnit a častokrát dokonce zmanipulovat. To je také důvod, proč jsou podprahová sdělení v reklamě považována za nekalou a protizákonnou praktiku hned v několika zemích.